11.2.13

Rio de Janeiro | Mocidade | Vila Isabel



(πάνω) Λίγες ώρες πριν στο Ρίο ντε Τζανέιρο (πρώτη νύχτα των Grupo Escpecial)Σχολή Mocidade (11η κατάταξη - προτελευταία)


* * *
(κάτω) Πρώτο βραβείο του Καρναβαλιού του Ρίο ντε Τζανέιρο 2013: Vila Isabel




Σχετικές αναρτήσεις:
ΟΔΟΣ: Rio de Janeiro
ΟΔΟΣ: Rio de Janeiro 2011 | LIVE
ΟΔΟΣ: Ρίο ντε Τζανέϊρο και ΚΑΣΤΟ-ΡΙΟ του Ιανουαρίου


72 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/2/13

    ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=nVxHYK7LzVA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/2/13

    Κορμί η δικιά σου,κάτσε καλά..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/2/13

    Φτάνε πια οι μιζέριες!
    Να φύγουν τα ΤΕΙ από την Καστοριά, και να έρθουν αυτές!
    Η φτώχια θέλει καλοπέραση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/2/13

    @ 2
    Θα σ' έλεγα τώρα τί βρεμένη σανίδα σε χρειάζεται, αλλά θα με τρέχεις... Τί τις ορέχτηκες βρε, που είναι σαν ξεπουπουλιασμένες όρνιθες !

    Λυσιστράτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/2/13

    Έτσι κάνουν βρε στα πολιτισμένα κράτη! Όχι σαν τους δικούς μας που βγαίνουν με το αντερί και τη στόφα ! Υπανάπνυκτοι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/2/13

    Ριοντετζανεϊρολιγούριααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11/2/13

    @ Νο 5
    Οι δικοί μας άρχισαν τα τελευταία χρόνια να βγαίνουν, όχι με αντερί και στόφες, αλλά με φαλλούς! Φαίνεται από τα πολλά οθωμανικά σήριαλ που βλέπουν, τους άνοιξε η όρεξη ξανά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/2/13

    Φέρτε το "Μπουρανί" να τις κοψοχολιάσουμε τις όμορφες!
    Tρίκαλο πεταξ' ως τουν Τύρναβου να του φέρ'ς!

    karditsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/2/13

    karditsa μ ,
    ιδώ μι σένα κουψουχόλιασα ιγώ (η όμορφ !).
    Θα κάνου τουλάιστον τρεις μέρις να σι μιλήσου.
    Μέτρα ...

    τρίκαλο
    (σνιφ! σνιφ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/2/13

    Θα μιτρήσου ως του τρία κι α δε μι μιλήσ'ς σκουτώνουμι τώραγιας!
    "Στην Λαρίσης το ποτάμι που το λένε Πηνειό
    Αν τυχόν κι δεν με θέλει κι θα πέσω να πνιγώ!"
    (Οχ' θα αφήσουμι τα ουραία Τρίκαλα να τρέχουμι στα Ρία κι στ΄ Αντίρρια. Άντι ρα απικεί!)

    karditsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος11/2/13

    Α βρε καταφερτζή, που κακό μάτ να μη σε ιδεί !
    http://www.youtube.com/watch?v=UhRMcrGLA-M

    τρίκαλο
    μετανοημένο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος11/2/13

    Φαντάζομαι τι έχει να συμβεί εδώ στις 14 Φλεβάρη!
    Σημεία και τέρατα...

    Aκαδημαϊκός Μπαμπινιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος12/2/13

    Kala poy yparxoyn h Bikh kai h Nanna kai bgainoyme asproprosvpoi sto ejvteriko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος12/2/13

    @ 4
    Ασχημα θα περνούσα αν την είχα δίπλα μου;
    Μήπως και εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος12/2/13

    @ 12
    Ο Θεός να φυλάξει,μακριά από εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος12/2/13

    @ 3
    Είμαι μαζί σου,κορμιά θανατηφόρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος12/2/13

    Και δια να αλλάξωμεν το φαιδρόν και επαίσχυντον κλιμα το οποίον διαμορφούται εις το μπλόγκιον. ΙΔΟΥ Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΡΩΣ ΚΥΡΙΟΙ!!!

    -Γειά σου.
    - "Γειά σου κι εσένα."
    - Και πώς σε λένε;
    - "Εσένα;"
    - Όχι από τώρα, μή βιάζεσαι.
    - "Ούτε εσύ".
    - Μήπως έχεις ήδη κάποιον;
    - "Πάντα αυτόν που του αρέσω."
    - Θέλεις μαζί να φάμε απόψε;
    - "Αν θες κι εσύ."
    - Έγινε. Και πόσα θα σου δώσω;
    -"Δε θέλω προκαταβολή..."
    - Περίεργο.
    - "Θα πληρώσεις όσο νομίζεις, όταν θα κοιμηθείς μαζί μου."
    - Είσαι εντάξει. Πού μένεις; Για να στείλω... "Εύκολο να το μάθεις."
    - Τί ώρα θα έρθεις;
    - "Όποια ώρα θέλεις."
    - Αμέσως θέλω.
    - "Δείξε το δρόμο".

    (Επίγραμμα του Φιλόδημου, 1ος αι. π.Χ.)

    Ακαδημαϊκός Μπαμπινιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος12/2/13

    Εσύ μιλάς για επαγγελματικό έρωτα, με πληρωμή,[των ξενοδοχείων]εγώ μιλάω για αισθηματικό,χωρίς αμοιβή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος12/2/13

    Όλα όμως εδώ πληρώνονται είτε δωρεάν είτε αγοραία αγαπητέ!
    Ακαδ/κος Μπαμπινιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος12/2/13

    Να φύγουν οι φοιτήτριες να έρθουν οι μουλάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μιμόζα η αισχυντηλή12/2/13

    Στην "ΟΔΟ" πάντως και ο διάλογος και ο έρως δεν είναι αγοραίος.
    Και υπενθυμίζω στο συμπαθές "τρίκαλο" ότι μία γυναίκα αντί για "μουσίτσα" είναι προτιμότερο να είναι "Μούσα".
    ("ψάξε-ψάξε" ελπίζω να μη μένεις σε λεπτομέρειες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος12/2/13

    @12
    Εσύ κοίτα καλού-κακού να εμφανιστείς στη δικιά σου με μια τεράάάστια κόκκινη καρδιά που να γράφει απάνω I LOVE YOU, ένα κουτί σοκολατάκια πραλίνες, μια ανθοδέσμη με καμιά εικοσαριά τριαντάφυλλα (πρόσεξε: ζυγό αριθμό και όλα μπουμπούκια), ένα αστείο λούτρινο και.........
    εύχομαι τελικά να μη σε πάρει κανένα μάτι, γιατί έχεις ν' ακούσεις δικέ μουουουου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος12/2/13

    Για τους 14, 16 και 20
    http://www.youtube.com/watch?v=ChjuOerjYyY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος12/2/13

    Υπάρχουν και τα ..."Λουκούμια Μούσιου" στη Χρούπιστα αγαπητή Μιμόζα γένους μεν ουδετέρου ποιότητος δε εξαιρετικής και πλεον εύληπτα δι' ημάς τους γέροντας!

    Πριγκηψ Πιότρ Κροπότκιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μιμόζα η αισχυντηλή12/2/13

    Παρότι με κατασυγκίνησε το σχόλιό σας, Πρίγκηψ, και ευφράνθη η καρδία μου, οφείλω να σάς ειπώ ότι γέροντας είστε και φαίνεστε ! Εμέ με ανέφεραν άπαξ ως "παιδίσκην ταύτην" και θεωρώ ότι ισχύει μέχρις εσχάτων των ημερών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος13/2/13

    Tι γέροντας αισχυντηλή μου παιδίσκη (ωχ! κατι σε Μεγάλο Ανατολικό" πάει να μου βγεί...) 100 χρόνια πεθαμένος ο άνθρωπος!
    (Τα "Μούσιου" τα φαντάζομαι τι μαλακά που θα ήσαν αν έτρωγα, αν ζούσα ,αν...)

    Πρίγκηψ Πέτρος Κροπότκιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος13/2/13

    Πρίγκηψ Πέτρος Κροπτότκιν [Ρώσος αναρχικός]
    -Εύγε για τις ματαρρυθμίσεις και την βελτίωση της ζωής των καταδίκων,αλλά απογοήτευση για την μή ολοκλήρωση των μεταριθμήσεων...κ.λ.π.
    ''Φτάνει να πώ γι'αυτόν την γνώμη όσων των δίκασαν και τον φύλαγαν.Κανείς που απο κοντά ή μακριά να γνώρισε τη ζωή του,και να μήν τον σέβεται, να μή ομολογή το μεγάλο Πνεύμα του και την καρδιά του, την αγαθότητα που όλος ξεχειλίζει.
    Κανείς που να μήν το φωνάζει:Πώς ήταν αληθινά ευγενής κι Αγνός.κ.λ.π.
    Διαβάστε το Βιβλίο του αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος13/2/13

    Συμφωνώ τέκνον μου 27!
    Το έργο "Ηθική" του Π.Κροπότκιν είναι μια μεγάλη παρακαταθήκη στην παγκόσμια κληρονομιά και στην ιδέα του Αναρχισμού (που ουδεμία σχέση έχει με τους σφετεριστές της πχ Νετσάγιεφ, Μουσολίνι (!!!) κλπ) ή όπως θέλουν να μας την παρουσιάζουν αγράμματα "παιδία" σαν τους οπλοφόρους του Βελβεντού και της Πάρου τα δισέγγονα του Κουφοντίνα και του Γιωτόπουλου και του κακου συναπαντήματος των αδελφών Ξηρών!

    "ψάξε-ψάξε" (κατά κόσμον karditsa)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος13/2/13

    @ 28
    Eυχαριστώ Πατέρα.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος13/2/13

    O daddy ! Sweet heart !
    You are the most brave man !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος14/2/13

    Ένα κέρασμα για το καλό της ημέρας ταύτης
    Τα Αμαρτωλά τρουφάκια.

    Υλικά
    3κ.σ. Μερέντα
    2κ.σ.λικέρ
    1κ.σ.σιρόπι
    1\2κ.γ.βανίλια
    1\3 κούπαςψιλοκομ.καρύδια καβουρδισμένα
    140γραμ.σοκολάτα γάλακτος ψιλοκομένη

    Εκτέλεση
    Όλα τα υλικά τ'ανακατεύεις από βραδύς χαιδεύωντάς τα και την επομένη τα πασπαλίζεις με το τριμμένο καρύδι και τα σερβίρεις με αγάπη και ότι προκύψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος14/2/13

    Για το 33 σχόλιο
    http://www.youtube.com/watch?v=aXgK_L_OAxM

    (αυτό που εννοείς εννοώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος15/2/13


    Καλώς τα μάτια μου τα δυό, που είχα καιρό να τα ιδώ.
    Τασούλη, δεν επρώκειται για προσωπικό αφιέρωμα,για γενικό,το είχε η μέρα χθές και όχι μόνο αμαρτωλά τρουφάκια αλλά και ............. Γι'αυτό κάτσε καλά μή σου κόψω την ουρά............[που λέει και η παράδοση]
    Σε φιλώ αδερφικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος15/2/13

    Τι λέτε ρε παιδιά ;
    Πότε βγήκε καλό από την αμαρτία; Με αμαρτωλά τρουφάκια περιμένετε χαϊρι; Σας βλέπω να τα τρώτε μόνοι σας...
    Και μη μου πείτε τώρα ότι ο έρωτας περνάει απ' το στομάχι, γιατί προτιμώ το "από τα μάτια πιάνεται, στα χείλη κατεβαίνει..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Π.Μ.15/2/13

    Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία τι λέει για αυτό το Καρναβάλι; Δηλαδή, με τέτοια δημόσια κραιπάλη αρχίζει η ετοιμασία για το Πάσχα;
    Αν γνωρίζει κάποιος αναγνώστης μια έγκυρη "θέση", παρακαλώ ας μάς πληροφορήσει. Συγγνώμη ζητώ εκ των προτέρων, αλλά δεν θα με βοηθήσουν συγκρίσεις με αναφορές τύπου "μπουρανί" κττ. Για το Ρίο ζητώ να μάθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος15/2/13

    Ανώνυμε 34

    Αδερφικό μου πλάσμα εσύ, χαίρε !
    Έχετε όμως μια τάση να γενικεύετε ...
    Τα τρουφάκια σου είναι σίγουρα αμαρτωλά, γιατί με τόσες θερμίδες οδηγούν στην καταστροφή !
    Τα αποσιωπητικά ειλικρινώς δεν τα κατάλαβα. Όπως και την προτροπή σου να κάτσω καλά και μάλιστα με την απειλή ότι θα μου βλάψεις την αρτιμέλεια.
    Όσον αφορά τον χθεσινό (πανηγυρικό;) εορτασμό, χαίρομαι που σιγά-σιγά κατανοούμε ότι πρόκειται περί καταναλωτικού πυροτεχνήματος και δεν τρέχει τίποτε στη συνοικία των ρομά.
    Αν και δεν ξέρω και πολλά θρησκευτικά, γιατί πήγα μόνο μια χρονιά στο κατηχητικό (τόσο με άντεξε ο θεολόγος μου), γνωρίζω ωστόσο ότι για όσους το ψάχνουν υπάρχουν και Άγιοι της Ορθοδοξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος15/2/13

    @ Π.Μ.
    Ήμαρτον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος15/2/13

    Τι εννοείς 38 ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος15/2/13

    Το σχόλιο 38 απευθύνεται στον ΠΜ ως απάντηση στο ερώτημα του ή έχει δόση ειρωνίας;
    (μάλλον δεν έχω υψηλό IQ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Π.Μ.15/2/13

    @ 38
    Καληνύχτα ! Όνειρα γλυκά και ασκανδάλιστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος16/2/13

    @37
    Γι'αυτό σ'αγαπώ, γιατί είσαι ωραίος και με καταλαβαίνεις.
    Ηζωή είναι μία τρέλα βρέ αδερφέ ,τί να πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ποια η αιτία του προβληματισμού του ο κ. Π.Μ.; Η ερώτησή του, προκαλεί πολλές απορίες για τον σκοπό της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος16/2/13

    @42
    Ναι η ζωή είναι μία τρέλα. Την βλέπουμε στο βίντεο πώς πρέπει να είναι. Οι Βραζιλιάνοι-ες φαίνεται να την ξέρουν καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Άρχισες πάλι τις καχυποψίες ΧΧ ;;;;;;;
    Μια ευθεία ερώτηση έκανε ο άνθρωπος, λογικό είναι να πάρει ευθείες απαντήσεις. όχι να πάμε πάλι γύρω-γύρω όλοι στη μέση ο Μανώλης και να το ρίξουμε στην χυχανάλυση!
    Ε, δε θα μας στρίψει κιόλας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος16/2/13

    ΧΧ, το 44 σχόλιο είναι λιγότερο ύποπτο;
    Εμένα μου φαίνεται δογματικό και επικίνδυνο. Είναι τώρα αυτό καλό παράδειγμα για να το ακολουθήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Π.Μ.16/2/13

    Μη ταρασσέσθω υμών η καρδία. Εδώ και χρόνια την έχω αυτήν την απορία, γιατί αλλιώς ζούμε εδώ την Αποκριά και δεν συμβιβάζεται κατά τη γνώμη μου ο πουριτανισμός του καθολικισμού με αυτά τα ακραία "δρώμενα". Σκέφθηκα μήπως κάποιος το γνώριζε ήδη και μπορούσε να παραπέμψει ακόμη και σε κάποια δημοσίευση. Εάν έσφαλα, ζητώ συγγνώμη και αποσύρω το ερώτημά μου.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε να ασχοληθείτε μαζί μου. Υγειαίνετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αν είναι δογματικό και επικίνδυνο το ότι η ζωή είναι μία τρέλα, τότε τι να πούμε για την Εκκλησία στο ερώτημα του Π.Μ. Ποιοι γράφουν εδώ μέσα, μοναχοί του... Πούτιν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος16/2/13

    @ΧΧ
    Έχει ο Πούτιν καλόγερους;
    Κι αυτός τί είναι ; Στάρετς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος16/2/13

    @Π.Μ.
    Ο "πουριτανισμός του καθολικισμού";;;
    Οι πάπες έκαναν συλλογή από γυμνά αρχαία ελληνικά αγάλματα, και οι πατριάρχες, τα έκαναν ασβέστη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μην αποσύρεις το ερώτημά σου αγαπητέ ΠΜ.
    Εμείς για τέτοια ερωτήματα ζούμε εδώ μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος16/2/13

    Βρε βρε κ. "Πι-Μι"...
    ΜΗΠΩΣ είσαι ο γνωστός ("με τη δραχμή");
    http://www.youtube.com/watch?v=jsq6mh4ctMw

    karditsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος16/2/13

    Να προσθέσω στον σχολιαστή 50, τα αριστουργήματα της Δυτικής Εκκλησιαστικής Ζωγραφικής (βλ. πχ γυμνά Καπέλα Σιξτίνα), και συγκρίνω τους δικούς μας Νησιώτες που κυνηγούν ακόμη και σήμερα τους γυμνιστές στις κυριολεκτικά απόμακρες παραλίες διότι ακόμη και εκεί στην ερημιά, σκανδαλίζονται από την θέα του γυμνού. Άρα, αγαπητέ Π.Μ., το πρόβλημα το έχουμε εμείς, η Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία και όχι η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Αυτοί έχουν περάσει εκτός των άλλων και έναν Διαφωτισμό, να μην το ξεχνάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. " Αυτοί έχουν περάσει εκτός των άλλων και έναν Διαφωτισμό, να μην το ξεχνάμε."

    Ίσα ρε εξυπνάκια που θα μάς κάνεις και μάθημα Ιστορίας!!! Άιντε στο κεφάλαιο "Νεοελληνικός Διαφωτισμός" να ανοίξεις τα μάτια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος16/2/13

    Ναι, "Νεοελληνικός Διαφωτισμός"!
    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Σουλεϊμάν16/2/13

    Καλά Μεγάλεεεεεε Έλληνα που έχεις περάσει και Διαφωτισμό!
    Μπράβο! Μπράβο! Έχεις και Παρθενώνα, έτσι δεν είναι;
    Μεγάλεεεεεε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος16/2/13

    http://www.greek-language.gr/greekLang/literature/studies/essays/05.html

    και

    http://epet.nlg.gr/all1.asp?id=954&pg=../db/icon/a1996/097.gif&pn=0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος16/2/13

    Άλλο αγάλματα κι άλλο δρώμενα. Μη βιάζεστε πάλι να νιώσετε κόμπλεξ σε σύγκριση με τους «προοδευτικούς».
    Ελάχιστο δείγμα, που λέει πολλά σε αυτούς που ψάχνουν τη θεολογία του σώματος και στις εικόνες και στα ιερά κείμενα και στους ύμνους και στη λατρευτική ζωή μα προπάντων στη μυστηριακή ζωή :
    http://fos-kastoria.blogspot.gr/2011/12/blog-post_16.html
    http://www.agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=12&t=14761

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ευχαριστούμε 57 για τις παραπομπές.
    Και μόνο τον βίο και τις διδαχές του Πατροκοσμά να διαβάσει κανείς, θα καταλάβει τί ήταν εκείνο το κίνημα.
    (πέρασε και από την Καστοριά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αλλού (για το θέμα μας) ξεκινούν όμως όλα:

    http://art-history-images.com/photo/2754

    http://art-history-images.com/photo/2792

    και συνεχίζουν:

    http://farm3.staticflickr.com/2751/4288207798_55bbd61350_z.jpg

    http://farm5.staticflickr.com/4055/4288219350_ac31397dce_z.jpg?zz=1

    http://www.friendsofart.net/static/images/art1/michelangelo-buonarroti-bronze-nudes.jpg

    http://antveral.files.wordpress.com/2011/04/forbidden_fruit.jpg

    http://farm4.staticflickr.com/3590/3520040076_8035889f9f_z.jpg

    κλπ:

    http://iantan.org/wp-content/uploads/2011/10/David_von_Michelangelo.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Άρα, κατανοούμε την Δύση, και στην προκειμένη περίπτωση, το καρναβάλι του Ρίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος16/2/13

    @ΠΜ
    Αναφέρει μεταξύ άλλων ο Πάπας Παύλος Ιωάννης Β':
    (αυτόματη μετάφραση, πιο κάτω το αγγλικό κείμενο)

    "Δεν μπορούμε να θεωρήσουμε το σώμα μια αντικειμενική πραγματικότητα, έξω από την προσωπική υποκειμενικότητα του ανθρώπου, των ανθρώπων, ανδρών και γυναικών...

    Από την ίδια τη φύση του, αυτό που αναζητούν είναι η αισθητική. Δεν μπορεί να είναι εντελώς απομονωμένη, στην υποκειμενική συνείδηση ​​του ανθρώπου, από ότι ψάχνει εκ των οποίων ο Χριστός μιλάει στην Επί του Όρους Ομιλία: προειδοποίηση για σφοδρή επιθυμία ....

    Σε κάθε μια από αυτές τις διαστάσεις και με διαφορετικό τρόπο σε κάθε φορά- το ανθρώπινο σώμα χάνει την βαθιά υποκειμενική έννοια του δώρου. Γίνεται ένα αντικείμενο που προορίζεται για την γνώση των πολλών. Αυτό συμβαίνει κατά τέτοιο τρόπο ώστε αυτοί που φαίνονται στο σώμα, να αφομοιώσει ή ακόμη, κατά κάποιο τρόπο, να λάβει την κατοχή του τι υπάρχει προφανώς, από ό, τι στην πραγματικότητα θα πρέπει να υπάρχει ουσιαστικά στο επίπεδο του ένα δώρο, γίνεται από το πρόσωπο στο πρόσωπο , όχι μόνο στην εικόνα αλλά στο ζωντανό άνθρωπο. Στην πραγματικότητα, ότι "λαμβάνοντας κατοχή» συμβαίνει ήδη σε ένα άλλο επίπεδο-δηλαδή, στο επίπεδο του αντικειμένου της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος ή καλλιτεχνική αναπαραγωγή. Ωστόσο, είναι αδύνατο να μην αντιλαμβάνονται ότι από την άποψη του ήθους του σώματος, βαθιά κατανοητό, ένα πρόβλημα εδώ. Αυτό είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα, το οποίο έχει τα επίπεδα της έντασης σύμφωνα με διάφορα κίνητρα και τις συνθήκες τόσο όσον αφορά την καλλιτεχνική δραστηριότητα και η γνώση αφορά το έργο της τέχνης ή της αναπαραγωγής του. Το γεγονός ότι αυτό το πρόβλημα αυξάνεται, δεν σημαίνει ότι το ανθρώπινο σώμα, τη γύμνια του, δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο των έργων τέχνης-αλλά μόνο ότι αυτό το πρόβλημα δεν είναι καθαρά αισθητικούς, ούτε ηθικά αδιάφορη ....


    We cannot consider the body an objective reality outside the personal subjectivity of man, of human beings, male and female….

    By its very nature, this looking is aesthetic. It cannot be completely isolated, in man’s subjective conscience, from that looking of which Christ speaks in the Sermon on the Mount: warning against lust….

    In each of these dimensions—and in a different way in each one—the human body loses that deeply subjective meaning of the gift. It becomes an object destined for the knowledge of many. This happens in such a way that those who look at the body, assimilate or even, in a way, take possession of what evidently exists, of what in fact should exist essentially at the level of a gift, made by the person to the person, not just in the image but in the living man. Actually, that “taking possession” already happens at another level—that is, at the level of the object of the transfiguration or artistic reproduction. However it is impossible not to perceive that from the point of view of the ethos of the body, deeply understood, a problem arises here. This is a very delicate problem, which has its levels of intensity according to various motives and circumstances both as regards artistic activity and as regards knowledge of the work of art or of its reproduction. The fact that this problem is raised does not mean that the human body, in its nakedness, cannot become a subject of works of art—but only that this problem is not purely aesthetic, nor morally indifferent….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος16/2/13

    Μη συγχέουμε βρε παιδιά τώρα την θεολογία με το καρναβάλι.
    Η Χαρά της Ζωής είναι αυτή, πώς να το κάνουμε.
    Λοιπόν, τα ράσα με τα ράσα, και οι μουλάτες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος16/2/13

    63 την ξέρεις την παροιμία;
    " Με το ράσο με το πράσο παρεξηγιένται μερικοί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @ΧΧ
    Με αυτήν τη συλλογιστική πορεία και το απίστευτο "άρα" του σχολίου 61...... περίμενε να σε καλέσουν στον Τύρναβο, για να αποδείξεις ότι το μπουρανί έχει απευθείας καταγωγή από τα μικρά και μεγάλα Διονύσια !

    (και πού είσαι; όταν ξυπνήσεις στο σήμερα, ειδοποίησέ με !!! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος16/2/13

    Τί Rio και σαχλαμάρες... Με τί ασχολείστε; Κάντε λίγη υπομονή να ανοίξει το τριώδιο και θα κάνουμε στην "ΟΔΟΣ" πάρτυ όλοι οι μασκαράδες!
    Στο τέλος ο βασιλιάς Καρνάβαλος θα καλέσει και τη βασίλισσα του δικού μας καρναβαλιού να κλείσει την παρέλαση! 150-0 θα είναι το σκορ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος17/2/13

    Κάτι σχετικό:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2012/04/blog-post_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος17/2/13

    και το Ιώδιο και το Ζώδιο δεν πα ν' ανοιξ'ν...
    Ιμείς πινθούμι τ'σ παλιές καλές ιπουχές μι τσ' ζουρλαμάρις!!

    (Τρίκαλο χαθ΄κες μπρε!)

    karditsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος19/2/13

    Κυκλοφορούν και γρίππες με υψηλό πυρετό και πολλούς πόνους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος19/2/13

    φ'λάξ' ! (=φυλάξου!)

    karditsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος21/2/13

    Γυναικάρες!
    Σαν τις δικές μας :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αριστείδης ο δίκαιος21/2/13

    Για να είμαι ειλικρινής, όταν διάβασα το σχόλιο στη στήλη δεξιά, νόμισα πως ο χαρακτηρισμός "γυναικάρες" αφορούσε σε αυτές που αναφέρει στο πρόσφατα δημοσιευμένο κείμενό της η κυρία Σόνια.
    Πάλι την έπαθα!
    Προφανώς, δεν συμφωνούν τα γούστα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αρλεκίνος ο γνήσιος24/2/13

    (χαμηλόφωνα)
    Άνοιξε το Τριώδιο ...

    (δυνατά)
    ΒΑΣΙΛΙΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΕ... ΒΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ