24.10.12

ΜΑΡΙΑ ΔΑΝΙΗΛ

ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΚΡΥΑ

Κόκκινα δάκρυα
στα μάτια μου κυλάνε,
Ξέρω ότι όλα έχουν
τελειώσει.
Δεν υπάρχει επιστροφή,
Το παραμύθι μου έφτασε στο τέλος του
πριν καν αρχίσει,
Τούτη εδώ τη νύχτα,
Μια νύχτα
με ξάστερο ουρανό.
Τα πάντα γύρω μου ένας πύρινος εφιάλτης χωρίς τελειωμό.
Κόκκινα δάκρυα
στα μάτια μου κυλάνε,
Ξέρω ότι όλα
έχουν τελειώσει.
Τα μάτια άδεια, σχεδόν νεκρά αναζητούν
ένα σου σημάδι.
Απελπισμένα
σε ψάχνω παντού.
Που είσαι άγγελε μου;
Υποσχέθηκες
να με προσέχεις,
Η ψυχή φωνάζει σε μια γλώσσα που μόνο η σελήνη έχει ξανακούσει,
Τα αστέρια ρίχνουν
το φως του μαγικά,
Αλλά, εγώ ζω έναν εφιάλτη βγαλμένο από
τις πύλες της κολάσεως.
Κόκκινα δάκρυα
στα μάτια μου κυλάνε,
Ξέρω ότι όλα
έχουν τελειώσει…



Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 2 Αυγούστου 2012, αρ. φύλλου 653

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ