19.10.12

ΧΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ


ΣΤΗ  ΦΥΣΗ
ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΛΗΓΩΝ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΖΩΙΚΩΝ ΒΟΤΑΝΩΝ

Πώς να σε ξεχάσω άγγελε της νύχτας
εσύ μου έμαθες ό,τι ξέρω.
Να παίζω με τα σκατά των προβάτων
βόλους,
να 'χω μες στους νευρώνες μου
τους πόθους όλων, όλους.
Έλιωσα τα φύλλα της βελανιδιάς
και έκανα ελατήρια που τοποθέτησα
στα γόνατα μου. Χίλιες φορές
άτρωτος! Ο πόνος, τα σκουπίδια, το τέλος,
κάθε εναντίον μου βέλος
έχω για καύσιμο,
με δίδαξες και με
πήρες στην αγκαλιά σου, με ζύμωσες
και μου έδωσες τον μέσο όρο ζωής σου.
Με ονομάζω τριγμό της τριβής σου.
Θα σε δείξω και στους άλλους,
θέλω όμως μόνο εμένα να αγαπήσεις τόσο.
Αυτή είναι η ταρίφα του ανθρώπινου
στόματός μου.




1 σχόλιο:

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ