18.10.12

ΜΑΡΙΑ ΣΕΚΙΟΥ


ΕΠΙΘΥΜΙΑ

Επιθυμώ να βρεθούμε ακίνητοι στο κέντρο της πόλης
κι από εκεί ύψιστα αγάλματα
να προχωρήσουμε μέσα από τα εξοντωμένα πρόσωπα
για να δείξουμε στους πολίτες πως αγναντεύουμε
τη μακαριότητα.

Επιθυμώ να βρεθούμε σκαρφαλωμένοι στο τείχος της πόλης
κι από εκεί φτερωτοί ημίθεοι
να πετάξουμε πάνω από τα δημόσια εγκαύματα
για να δείξουμε στους περαστικούς πως πατήσαμε
το σκότος.



ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Περνούν με στεναγμούς τα βράδια.
Βαδίζουν με βοήθεια οι χαρές.
Στηλώνονται αγάλματα στην πλατεία.
Γκρεμίζεται το καφενείο της Ομόνοιας.
Πληθαίνουν οι επιβήτορες.
Νεάζουν οι κοσμικοί.
Τσακίζουν τα νάζια στις μπυραρίες.
Καταρρέουν οι ενθουσιώδεις στα μπιλιάρδα.

Ακούραστες οι βυζαντινές εκκλησίες
στέλνουν φως απ’ τα καντήλια στους καιροσκόπους τυφλούς
κι αλείβουν το βίο μας με μύρο.



ΑΚΟΥ ΠΟΝΕ

Εσύ
που είσαι φυτεμένος μέσα μου.
Εσύ
που επιθυμείς να μαραίνεις τα βλέφαρα.
Εσύ
που όταν κλαίω απλώνεις τις ρίζες σου ως την ψυχή μου.

Άκου πως τούτα τα μεσάνυχτα λαβώθηκα απ’ τα βέλη σου
και τη μακριά μου σάρπα θα περάσω γύρω μας.
Δεν μπορείς πια να φοβίσεις.
Όταν εγώ παλεύω στις τρικυμίες σου
Εσύ χειροκροτάς τις αγωνίες μου.
Είμαστε συνοδοιπόροι.



ΚΟΥΚΛΟΠΑΙΧΤΗΣ

Κάτω απ' τη φούστα μου
βάζεις το χέρι
κι εγώ παίζω για σένα τον έρωτα.



ΣΜΙΞΙΜΟ

Εσύ ολόκλειστος
κι εγώ μέσα σου αναπαύομαι.
Ξαναγίνομαι έμβρυο.




Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΕΝΝΑ ΛΙΒΑΔΙΑ

Σε ποθώ.
Γίνεσαι αραιός.
Περνώ ανάμεσά σου.
Ποτίζω τις πρασιές σου.
Σε μεγαλώνω.



ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΜΟΥ

Κατέβα στη μυρωδιά του.
Φίλησε τη μαλακή μου λύσσα.
Περιηγήσου στο θηλυκό μου.



ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

Εισχωρείς στην υγρασία μου.
Με μαστιγώνουν λαγνείες.
Εκκρεμώ.



ΜΑΡΑΣΜΟΣ
Αύριο
πάλι το ποτάμι
με τα χίλια χαλίκια.
Δίχως εμένα
Δίχως εσένα…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ