23.9.10

ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν

Συνέχεια της προτάσεως της ΑΝ.ΚΟ. για την θέρμανση της Καστοριάς από την λίμνη

Η πιο κάτω επιστολή του αναγνώστη της ΟΔΟΥ κ. Γ. Εύδο, διακρίνεται για το σκωπτικό ύφος της. Θα μπορούσε να αποτελεί κάλλιστα ευθυμογράφημα, εάν δεν ήταν καίριος ο κριτικός του χαρακτήρας, στην συζήτηση που γίνεται στα σοβαρά για θέρμανση της πόλης της Καστοριάς από την λίμνη. Πρόταση που προέρχεται από την Αναπτυξιακή Κοζάνης και αναμένεται μαζί με την νομαρχία και τον δήμο Καστοριάς, να ξεκινήσουν οι γνωστές μελέτες.


Φίλε κύριε Μπαϊρακτάρη!

Είναι αλήθεια ότι ωρίμασα πλέον και, φυσικά μπήκα στο πνεύμα και στα κόλπα της σύγχρονης εποχής, της εποχής της κονόμας. Δεν στερούμαι γνώσεων και το IQ μου είναι αρκετά υψηλό. Καυχώμαι περιαυτολογών, και αδιαφορώ τι θα πει ο αναγνώστης. Παλιά οι συμπολίτες μας έλεγαν: «Ας λέει ο κόσμος και ας δένει ο κόμπος», και όταν ο κόμπος-κομπόδεμα μετράει μερικά εκατομμύρια ευρώπουλα….. Ε! Να μην φάω και εγώ το κάτι τι μου; Άλλωστε έτσι και αλλιώς ο κύριος Πάγκαλος με θεωρεί συνδαιτυμόνα στο φαγοπότι.

Αφορμή να παραθέσω τις παρακάτω προτάσεις μου, μου δίνει η σοφή, πρωτότυπη εμπεριστατωμένη και λυσιτελής πρόταση μελέτης εκμεταλλεύσεως της ενθαλπίας (ισοβαρικής ή μη) της λίμνης, η οποία πρόταση διατυπώνεται επί τω απλούστερων σε ογδόντα εκατομμύρια ευρώ. Μα παρ’ όλο που η πρόταση είναι αρκούντως τεκμηριωμένη, οι επίδοξοι μελετητές παρέλειψαν να βάλουν ένα θερμόμετρο στον πάτο (με το συμπάθιο) της λίμνης.

Είμαι πράγματι ενθουσιασμένος και πιστεύω, πιο πολύ από μένα, ο κ. δήμαρχος και ο κ. νομάρχης που θα δεχθούν, ελπίζω, ένα τέτοιο αναπάντεχο δώρο από μη Καστοριανούς.
Επειδή επιθυμώ διακαώς να συμμετάσχω και εγώ στην προσπάθεια, διευρύνοντας τις προτάσεις της Α.Ε. που θα συμβάλλουν έτσι ώστε η Καστοριά μας να λύσει και άλλα ζωτικά προβλήματα (εκτός αυτού της θερμάνσεως από την λίμνη) όπως π.χ. της εντόπιας παραγωγής γούνας και ηλεκτρικής ενέργειας που μαζί με παράπλευρες δραστηριότητες θα συμβάλλει στην ανάκαμψη της πόλης.
Προτείνω λοιπόν, τα εξής, πριν όμως γνωστοποιήσω τις προτάσεις μου, θέλω να τονίσω ότι τα διαλαμβανόμενα πιο κάτω αποτελούν, αποκλειστικά και μόνον δική μου πνευματική ιδιοκτησία κατατεθειμένη αρμοδίως.

Τώρα πλέον αισθάνομαι ελεύθερος να εκλαϊκεύσω τις πρωτότυπες και σοφές ιδέες μου, που μαζί με την υπάρχουσα πρωτοποριακή πρόταση της Α.Ε., για τη θέρμανση από τη λίμνη, μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν ένα ενιαίο επιστημονικό επίτευγμα.
Βεβαίως, αξιώνω να συμμετάσχω και εγώ στον υπό σύσταση Φορέα Διαχείρισης της Λίμνης και της διανομής των ογδόντα εκατομμυρίων ευρώ, ως μέτοχος της πολλά υποσχόμενης Α.Ε., διότι οι προτάσεις μου είναι λίαν επωφελείς.

Προτείνω λοιπόν:

1) Την μετάλλαξη-κλωνοποίηση των γριβαδιών σε γουνοφόρα ψάρια. Ήδη κατόπιν κοπιώδους προσπάθειας ανακάλυψα το γονιδίωμα γουνοφόρων γριβαδιών με χρώμα γούνας παστέλ, γκρι, μπορντώ, και οσονούπω θα επιτύχω και παραγωγή σε μπλακ ντάϊμοντ. Ως τότε οι συμπολίτες μου Καστοριανοί μπορούν να ετοιμάζουν σταματούρες, τεζιάκια, τσάγκες κλπ. Αυτονόητο είναι ότι καταργείται και γιορτή του Πρ. Ηλία και θα κληθεί ο δήμαρχός μας να καθιερώσει νέα γιορτή, με άργανα και νταούλια (ταρατατζούμ, ταρατατζούμ) και τιμόμενο πρόσωπο την ταπεινότητά μου.

2) Έχοντας πλέον το αντίστοιχο γονιδίωμα της τούρνας και του κροκόδειλου δημιουργώ κλώνο τούρνας με δέρμα τουρνο-κροκόδειλου το οποίο θα αποδειχθεί ιδανικό σε αντοχή και μοναδικό σε ομορφιά, προκειμένου να χρησιμοποιείται για μπότες. Προβλέπω αφίξεις δίμετρων Ουρί από Ρωσία, Πολωνία, Ουκρανία, προκειμένου να καλλωπίσουν τα καλλίγραμμα μπουτάκια τους με μπότες τούρνας. Οι Καστοριανοί συμπολίτες μου θα γνωρίσουν μέρες αλλά και νύχτες ευτυχίας, λύνοντας ταυτόχρονα πολλά και ποικίλα χρονίζοντα προβλήματα.

3) Προβλέπω ότι θα δημιουργηθεί στην Καστοριά η μεγαλύτερη της Ευρώπης εξαγωγική βιοτεχνία δερματίνων παντοφλών την οποία προτείνω να διευθύνει ο φίλος μου Κώστας Λιώγας, ως διαθέτων πείρα, παράδοση και μέσα. Ως πρώτη ύλη θα χρησιμοποιηθεί το δέρμα νεροφίδας το οποίο, ύστερα από μετάλλαξη που έκανα απεδείχθη ιδανικό για παντόφλες και για γάντια.

Για όλες αυτές τις δραστηριότητες είναι απαραίτητη η ύπαρξη ηλεκτρισμού, όπως πολύ σωστά και σοφά προτείνει η Α.Ε. Ως ο πλέον κατάλληλος για να δώσει λύση και σε αυτό το πρόβλημα είναι η αφεντιά μου, καθότι μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος, με δίπλωμα μάλιστα Α’ κατηγορίας.

Αμέσως λοιπόν, μόλις αναλάβω καθήκοντα και πέσουν τα πρώτα εκατομμύρια ευρώ, όπως επιβάλλει η λογική και η ηθική της σύγχρονης εποχής μας, θα ξεκινήσω τη μελέτη εγκατάστασης μονάδας ηλεκτροπαραγωγής, της οποίας τη λειτουργία θα αναλάβει η τοπική αυτοδιοίκηση. Η μονάδα αυτή θα είναι μη ρυπογόνος, πράσινη, σαν τα πράσινα άλογα και φιλική προς το περιβάλλον, σαν το γάϊδαρο του Τζωτζ ή του Νασραντίν Χότζα. Η ενέργεια θα παράγεται από την καύση μεθανίου CH4 (αέριο υψηλής ενέργειας), το οποίο θα παράγεται κατ’ οίκων και θα προσφέρεται στον καταναλωτή-φορέα (δημοτική αρχή) με τον εξής τρόπο.

Σε κάθε σπίτι θα εγκατασταθεί συλλέκτης μεθανίου, η παραγωγή αυτού θα εξασφαλίζεται με τη βρώση φασολιών, προτιμούνται γίγαντες Λεχώβου και χωρίς να πεταχτεί το πρώτο νερό. Επίσης με τη βρώση αρμιάς (αρμιόπιτες, σαρμάδες κλπ.), προτιμάται η αρμιά που τσουφάει. Περιττό να τονίσω ότι θα αυξηθεί κατακόρυφα ο τζίρος φασολιών οι δε Λαχανόκηποι θα γνωρίσουν μέρες ευτυχίας και ευφορίας, πολύ περισσότερο που θα μεριμνήσω ώστε να μην ενοχληθούν από την Εφορία.
Η συλλογή του μεθανίου θα είναι μια ευχάριστη ενασχόληση του κάθε παραγωγού-πολίτη, ο οποίος σε στιγμές ευφορίας ή δυσφορίας θα μπορεί να προβαίνει στη δωρεάν παραχώρηση μεθανίου με αφιέρωση…

Τέλος, για τη συλλογή του παραγόμενου προϊόντος στον συλλέκτη προαπαιτείται η δημιουργία βιοτεχνίας παραγωγής κλανιόλας η οποία θα λάβει υπ’ όψιν της την εμπειρία των Κερκυραίων Δόγηδων και θα την μεταλαμπαδεύσει στο Καστοριανό «γίγνεσθαι».

Προτείνω, ο δήμος να καθιερώσει ετήσια γιορτή, όπου θα βραβεύονται οι επιτυχεστέρως περδώμενοι, αν και προβλέπω ότι οι πολιτικοί μας θα είναι ασυναγώνιστοι.
Η θετική και δημιουργική συνεισφορά μου δεν σταματάει εδώ. Εάν και εφόσον, όπως ελπίζω και δικαιούμαι μπω και εγώ στο κόλπο και στα κόλπα και εξασφαλίσω το κάτι τι μου από τα ογδόντα εκατομμύρια ευρώ θα ασχοληθώ με περισσότερη όρεξη (τρώγοντας έρχεται η όρεξη) για την πραγματοποίηση του μεγάλου μου ονείρου να δημιουργήσω κλωνοποιημένους βατράχους με διασταύρωση Κερκυραϊκών μενεούτσων οι οποίοι θα πάψουν να κοάζουν «βρεκεκέξ, κοάξ, κοάξ» αλλά θα κελαηδούν σαν αηδόνια.

Βέβαια έχω επίγνωση ότι θα εξοργιστούν σφόδρα τα κοράκια και θα προσπαθήσουν να μου βουλώσουν το στόμα. Ως τότε όμως θα συνεχίσω να ουρλιάζω, κατά το ρωσικό ρητό «Όταν ζεις ανάμεσα σε λύκους, ουρλιάζεις σαν λύκος».

Υ.Γ. Την πρότασή μου αυτή μαζί με την πρόταση για την τηλεθέρμανση της Καστοριάς από τη λίμνη, τη θέτω υπό την κρίση του Τ.Ε.Ε., του οποίου, άλλωστε, είμαι μέλος, και περιμένω ελπίζοντας ότι θα έχω την κρίση τους πριν την ημέρα της…. κρίσεώς μου.

Ο….. παντογνώστης
Γιάννης Εύδος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ