17.5.10

ΟΔΟΣ: Οι ικανότητες μιας δημοτικής αρχής



Στις περισσότερες σύγχρονες πόλεις του κόσμου που αντιμετωπίζουν τα ίδια ή (συνηθέστερα) ακόμη πιο οξυμμένα προβλήματα στην κυκλοφορία πεζών και οχημάτων αλλά και προβλήματα στάθμευσης, η δημιουργία επιπλέον χώρων στάθμευσης από τις δημοτικές αρχές -και όχι η κατάργηση των ήδη υφιστάμενων- αποτελεί την είδηση που διαφημίζει για τις ικανότητες της κάθε δημοτική αρχή.

Στην Καστοριά, πόλη στην οποία πεζοί και οχήματα βρίσκονται σε απηνή διωγμό, εξ αιτίας της διαχρονικής αποτυχίας των δημοτικών αρχών να εξασφαλίσουν ομαλές συνθήκες συνύπαρξης, καθώς και να σφυρηλατήσουν συνείδηση κυκλοφοριακής αγωγής, συμβαίνουν ακριβώς τα αντίθετα: Όπως την π. εβδομάδα, όταν ο ίδιος ο δήμαρχος Καστοριάς κ. Ιωάννης Τσαμίσης αυτοπροσώπως, φωτογραφιζόταν αλλά και επόπτευε για την λεπτομέρεια και την ακρίβεια της σπιθαμής, του πόσοι κώνοι θα τοποθετηθούν στην άσφαλτο για να καταργηθούν, -όπως και έγινε- 5-6 θέσεις στάθμευσης, στην αρχή της Μητροπόλεως στην πλατεία Δαβάκη, παραπλεύρως των δικαστηρίων. Με το πρόσχημα της διευκόλυνσης καθόδου στην οδό Διοικητηρίου προς την Νομαρχία.

Αντί η δημοτική αρχή να ρυθμίσει με περισσότερο χρόνο διέλευσης στο πράσινο τους σηματοδότες στην Διοικητηρίου με την συμβολή της στην Μ. Αλεξάνδρου (γιατί αυτή είναι η αιτία του κυκλοφοριακού στην περιοχή), ή αντί να φροντίσει έτσι ώστε να σημανθεί η πολυσύχναστη περιοχή της πλατείας Δαβάκη με ισόπεδες διαβάσεις, υποχρεωτικής προτεραιότητας πεζών, για να μην σημειώνονται καθημερινά δεκάδες σλάλομ και περιστατικά παρ’ ολίγο τραυματισμών και ατυχημάτων, από τους ασυνήθιστους σε κανόνες ευγένειας οδηγούς, που αντί να διευκολύνουν τους πεζούς τους κάνουν να αισθάνονται στόχοι, ο δήμαρχος Καστοριάς καμάρωνε που ουσιαστικά επιδείνωσε ακόμη περισσότερο την κατάσταση: Κοντά στις 4-5 θέσεις στάθμευσης που σκανδαλωδώς διατίθενται ακόμη και τις απογευματινές, μη εργάσιμες ώρες αποκλειστικά για τα ΙΧΕ των δικαστικών (!), μπροστά από το δικαστικό μέγαρο, αφαίρεσε από τους δημότες και άλλες τόσες.

Με αποτέλεσμα να υποχρεώνει καθημερινά κι άλλους πέντε έξι οδηγούς, ειδικά τις ώρες αιχμής, να κάνουν αναρίθμητους «γύρους» για να εντοπίσουν -πράγμα σπάνιο- μια ελεύθερη θέση στάθμευσης, που αν την βρει , την χρυσοπληρώνει κι από πάνω στο Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (το οποίο πρέπει να καταργηθεί, μια και αποδείχθηκε περίτρανα ότι έχει μόνο εισπρακτικό χαρακτήρα, και το μόνο που προσφέρει είναι τα έσοδα για τους μισθούς των υπαλλήλων της).

Έτσι επιβαρύνεται, αντί να λύεται το κυκλοφοριακό, προκαλούνται ακόμη περισσότερα προβλήματα στους πεζούς, πολλαπλασιάζεται η μόλυνση και δυσφημείται ακόμη περισσότερο η περιοχή.


Χωρίς άγχος και free of charge το πάρκινγκ του δημαρχείου για τους δημοτικούς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ